torsdag 7 augusti 2008

Ge mig mitt månadsintag av...SHOPPING!


Här sitter jag efter en heldag med pannkakas spaden i min högra hand....
Egentligen kände jag mig alldeles för trött för att ens orka sitta här men vem försöker jag lura?! Det här är väl inget jobbigt!!
Man bara klickar lite här och klickar lite där, styr lite åt höger för att sedan ta färden till vänster..
Med skvaller tidningen Hänt Bild i min vänstra hand och den högra handen styr jag dator musen med..Bäst att bestämt förklara vilken mus jag menar, så det hela inte misstolkas..hahahaa
Hysteri sappar jag mellan alla olika shopping sidor och letar förbrillt efter ett perfekt fynd..
Jag är bara sååå Shopping Sugen!!
Men ska ju spara pengarna då vi nu åker bort på Söndag och då är ju en Ullareds tripp inbokad där...
Försöker låta bli!
Men det är Rea Rea Ööööverrralltttt!
Inte nog med det, så har det kommit in höstens alla vackra ting!!AaAaAahhhhh!
Det blir nog allra bäst både för mig och min plånbok, (för tillfället) om jag pallrar mig till soffan med min tidning och sitter där resten av kvällen....
Jag får inte handla!

Jag går nu...........

Inga kommentarer: