onsdag 14 maj 2008

När jag ser på mina nya fantastiska fynd så blir jag bara så himla sommar glad...
Jag och Kärlek var iväg på en shoppingtur i helgen och jag är bara så nöjd!




Väskan får Friis&Company har jag spanat in ett tag men inte riktigt slagit till...
Har nog varit lite för snål och tänkt att jag nog ändrar mig ellr hittar något bättre för pengarna..Som jag oftast vet är skit snack blir bara en massa skräp...

Men attans vilken tur jag har som har Kärlek vid min sida som övertygade mig om att jag var värd väskan och att jag skulle ångra mig om jag Inte köpte den ( han känner mig bättre än vad jag trodde) hihi...




Så efter några om och men så följde den med mig hem och det gjorde även dessa underbart snygga gladiator inspirerade sandalerna också...

Bara såå himla Nöjd!

Så Snygga!

Dessvärre är ju inte jag mycket till fotograf men det här får duga..

Nu ska jag göra Kärlek sällskap i soffan innan den är läggdags och jag är leeedig i morgon...Mne kanske inte något jag ska hurra för, om jag har otur har jag mycket ofrivillig ledighet att vänta mig för ett tag framöver...

Natti natti!

Inga kommentarer: