onsdag 14 maj 2008

Just nu känns mitt liv en aning hysteriskt mitt jobb hänger på en skör tråd, anledningen till det har jag inte fått något vettigt svar på...
Men jag har bestämt träff med översta chefen på fredag o då jäklar ska jag ha ett vettigt svar...

Så just nu är mina känslor väldigt blandade från ledsen till ren ilska o besvikelse så jag har haft lite mycket att tänka på dom senaste dagarna, där av anledningen till att jag inte har bloggat särskilt mycket...

Men jag har även en super glad nyhet att berätta (i mina öron är det en glad nyhet!) i morgon kommer en farbror o tar bort gruset där vår blivande gräsmatta ska vara! Jihooo...Äntligen kan jag börja planera ordentligt hur jag vill att våran privata lilla gräsmatta ska se ut!

Så om jag nu blir arbetslös, igen, så har jag en hel del sysslor som jag kan planera in på mitt tomma schema....


Kanske bakar jag lite mer...
Bakade nämligen årets första Rabarber Paj här om dagen, smaskigt värre...



Gott gott i gott gott!

Inga kommentarer: