onsdag 30 december 2009

Nu börjar det att dra ihop sig......

Slutet av detta år är nu nära........
Dagen i morgon, brukar jag förr ha det svårt för.....
Förhoppningarna ska ofta vara så stora, det ska vara något speciellt....
Men nu för tiden (när man framför allt uppkattar sällskapet av familj och lugnet framför dom yngre dagarnas fester) har jag slutat tänkt så, tar det som det kommer och ser var dom händer.
Kanon!
I morgon ska vi åka bort och då även vara stanna kvar över natten...
Iiiih lite små panik från mitt håll, jag avskyr att sova borta!
Älskar min säng och tryggheten som finns här hemma...
Men jag dör väl inte under en natt......Hoppas jag!! ;)
Hur som helst, så kommer det att bli en kväll fylld med trevligt sällskap och en god middag...
Hur ska det kunna slå fel?
Nej precis!
Och där med önskar jag er ett
GOTT NYTT ÅR!
Hoppas ni alla får en mycket trevlig kväll och en bra start på det nya året..
Många kramar till mina nära och kära som jag inte kan mysa med just denna dag :)



Inga kommentarer: