måndag 8 december 2008

Ååååå sååå nära men ändå så långt bort!
Som jag har sökt med ljus och lykta.....

Det här är paljett toppen med den riktiga MIG känslan! Mitt i prick och den blev inte min!! puhuhusnyft...

Ååååhh visst summan var ingenting (245:-) egentligen men har man det lika kämpigt som vi just nu så kan jag inte köpa den....Så sur jag blir nu!

Tycker VERKLIGEN synd om mig själv nu................................................

Men jag kunde inte köpa den, speciellt inte när jag...Råkade....Hrmm klicka hem ett par fantastiska stövlar igår kväll....Oooops!

Ett par overknee stövlar i mocka med guld pluppar över hela stöveln....
Mmmmm helt tokigt förälskad!
Min mor hade ett par liknande fast utan pluppar och med snörning bak till....
När jag var mindre sprang jag ofta runt i dom och drömde om hur jag skulle bära dom när jag blev stor....
Visst så blev det säkert! Dom är alldeles för SMÅ åt mig........Väldigt irriterande.....

Hur gör jag nu när inga pengar finns......
Det var bara för lilla mig att ladda upp så mycket som möjligt av mina egna grejjer på Tradera....

Nu har jag åtminstonde dom snyggaste stövlarna i världen!
Men men men är det någon som sitter hemma och ruvar på en sådan fantastik topp som denna här ovan...
Snälla! Jag är intresserad att köpa den :)


Inga kommentarer: