fredag 27 juni 2008



Jag har FÖRLORAT MIN DIOR!
Med en stor klump i magen vaknade jag i morse efter en tjejkväll ute med ganska mycket för mycket av det goda att dricka...
Då jag kände att jag tror nog att jag inte fick med mig allt hem som jag tog med mig ut igår...
Min ÄLSKADE ÄLSKADE Christian Dior scarf, MIN ÖGONSTEN, är BORTA!
Mitt hjärta har nu gått i tusen bitar o jag har världens klump i magen...
Jag har nog inte tidigare haft så här mycket ångets över att ha förlorat något men det var ju att det här var mitt livs fynd!

En brun o beige Vintage Dior scarf, som jag betalade en 10 kr för!!!
Hallååååå vilket fynd!
Nu kan jag börja grina!!

Miiiiiiiiiin scarf är Booooooooooooorta! Förevigt! Ahhahahhpanik!

Jag visste igår när jag var på väg ut genom dörren här hemma, att jag skulle ha behållt scarfen på som jag hade tagit på mig från första början...En från Hm...
Men näääähää jag tar med mig Dior o hör med dom andra vilken jag ska ha...
Självklart blev det DEN scarfen, som har en tendens att glina ur knuten o glida av...
Men den är/var ju bara så Fucking Fabulous!

Men jag har haft den ett bra tag nu o den har varit med på en del äventyr men den har alltid kommit med hem!!
Men INTE NU! snyft....

Jag går o dör nu.....




Miiiiiin DIOR! :*(

Inga kommentarer: