tisdag 20 maj 2008

Åååh nää vad har jag nu gjort...
För det först så var jag nästan på väg att skippa dagens promenad, dels för att vädret har varit så opålitligt, ena stunden strålande sol o andra ösregn o blåst...
Men jag o Kärlek hade varit till affären efter att han slutat jobbet var jag bara tvungen att ta mig ut på en promenad för solen sken så vackert o med den värmen kunde jag bara inte gå in o sätta mig...

Men det var inte som gav mig ångesten..
Hmmm för andra dagen på raken har jag nu baka kladdkaka...suck..
Den jag gjorde igår åt vi av halva sen var jag bara tvungen att kasta den där jag gick lös på den till frukost imorse...
Så idag bestämde jag mig för att försöka att inte äta något mer onyttigt...
Men det gick inte särskilt bra...

För mitt under Desperate Housewives blev jag bara såå tok sugen på något sött...
Jooo jag bakade en kladdkaka till!
Den här gången mycket godare än gårdagens...Nu blir det svårt att låta bli i morgon..

Nää nu jäklar...Jag lovade mig själv att jag skulle bli mer nyttig så nu jäklar ska jag bestämt gå på en kvällspromenad!

Puss puss!

Inga kommentarer: