torsdag 8 oktober 2009

Glömt av min fd bästis!?!?

Tänk att jag på något vis hade glömt av min fd bästa vän, Daisy, som har följt med mig från allra första flytta hemifrån resa, till ca 12 flyttar till.....
Hon användes ofta under gymnasietiden, först och främst för att det är tråkigt att laga mat åt sig själv men samtidigt för att det går så snabbt.....

Här är hon! Daisy.........

Tänk att något så enkelt som en toast kunde vara så gott!

Hade helt glömt av hur mycket jag tyckte om det, ibland.....Och nu var det så länge sen sist så det är andra kvällen på raken som detta blev min kvällsmat...Tihi

Mmm nu är jag mätt och belåten.......

3 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

en sån kossa kompis har jag oxå tihi.... men nu förtiden gör jag mina toast i våffeljärnet dom blir godare:) vilken fin taklampa du hittat! passar jättebra hos er ju.

Pink Chocolatier sa...

Haha aa jag är alldeles för lat för att ha testat våffeljärnet..Men ska nog göra det nån dag, har hört att det ska vara schmaskigt värre :P

Therese sa...

Men hallå! vad är det du säger?!?!? har du glömt av toast? Själv skulle jag nog inte klara två veckor utan toast! Och när!!!! menar du att du inte lagade mat? du va ju alltid jätte duktigt och gjorde grytor och ris och gud vet vad! De va väl jag som levde på toast och pizza (å ja, de gör jag ju fortfarande)

Grattis föresten! att överleva en bussresa till ullared tycker jag är värt ett grattis. Jag och rasmus har varit dit en gång och har lovat varann att aldrig mer åka dig! att dessutom göra det med buss. Shit jag får andnöd bara av att tänka på det! fast det är klart, du gillar det ju, så för dig var det väl bara bussresan som va jobbig!

Sorry! ny skrev jag för långt igen. men de är roligare att skriva i din blogg än i min egen!
POK