lördag 4 juli 2009

Var var jag?

Nu har jag slarvat här på bloggen....

Fy vilken dålig uppdatering, dåligt dåligt gjort!
Men med den monster värmen som var här på besök, arbete, umgänge, solning, trädgårdsdoning...jaa allt! då är det lätt att datorn förblir avstängd och lockelsen att sitta här är som bortblåst...

Men under föregående helg som var, hann jag med att se E-TYPE!!
Visst skulle man ha sett honom när han hade sina glansdagar och inte väntat ändå tills nu...
Nu när han kom hit till byhålan (ett tecken på framgångens nedgång? )
..Men vi var lika nöjda för det....Hahaha
Fick man aldrig chansen tidigare så får man ta den när den kommer ;)

Lyckades filma lite grann...
Visst kvaliteten Suuuuger men vi hade en riktigt kul!!



Jag har sett E-TYPE...Hahaha!!


Vi båda var uppe i varv, glada i hatten av ren discofilinkii och insåg snabbt att vi inte hade något minne av varandra från vår idoldyrkarvända...

Så i sista sekund blev det en impulsfilmning och fjanteri ;)

Förlåt Ann~Sofi ifall du inte gillar detta...Men du får leva med det, nu visas du här!

Tack för en kanon trevlig helg!!

I dag hade jag inplanerad solpressar dag men självfallet så dök åskan upp...Igen!

Räckte tydligen inte med ett sjudundrade oväder i natt som väckte oss alla med ett dunderbrak och självlysande himmel...Läskigt värre!

Nej det öste ner med jämna mellanrum idag och värmen hinner inte komma till sin rätta...

Men jag hoppas det vackra vädret visar sig i morgon, solning ligger högst på listan under förmiddagen....

För på eftermiddagen och kvällen är shopping och fotboll inbokad, i Örebro....

Nu ska jag krypa upp i soffan för att se sista avsnittet av denna veckas Sopranos skiva...

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Omg!!!! haha.....Riktigt sådär hysteriska var vi ju då inte, bara nästan... Kul var det!

Om Mig sa...

Haha! Ni är ju knäppa!