onsdag 8 juli 2009

Sommaren.........Var är du?!

Herre guuud var är sommarens alla soliga dagar?!
Fick vi bara 1 ½ vecka i år eller!?!?
Om vartannat öser regnet ner och förruttnar alla trädgårdens blommor medans i andra sekunden lyser solens alla strålar så vackert..

Fort fort skynda ut, precis när man sätter foten utanför dörrens tröskel så öser regnet ner igen och även denna gång mullrar åskan så högt att man nästan hoppar ur skorna...

Blir så matt!


Nu är det det perfekta vädret för att pyssla lite..Men med vad?!

Finns så mycket jag vill göra men kan aldrig bestämma mig för vad jag ska fokusera på och börja med....Istället slutar det oftast med att min inspiration lyser med sin frånvaro och då blir jag sittandes här....Grrrrr....


Nu måste jag göra något annat än att sitta här...
Ska försöka sy något i väntan på solen....

När vi var till Örebro i söndags så fann jag inte mycket men nånting fick jag med mig hem :)


Världens skönaste och samtidigt snygga tunikan från Ginatricot, har den sedan tidigare i sandfärg men nu var den på rea så då fick även korall följa med hem....
......Med ett par matchande örhängen :)


Nu längtar jag efter solen!

Inga kommentarer: