lördag 20 juni 2009

Vi hade varjefall....Nästan...tur med vädret....

Då har regnet öst ner igen då och det ser inte ut att upphöra på ett bra tag...
Vilken tur att vi bestämde oss för inte ge oss ut på partaj ikväll...Usch så tråkigt vädret hade varit...
Men vi hade tur under hela dagen idag, det var uppehåll, värme och mot eftermiddagen sken till och med solen sååå himlans skönt...
Så visst hann vi tända grillen och få maten klar men äta den inne med ljusen tända...
Mycket mysigt det med :)

Hoppas att ni andra har lite mer tur med vädret där ni befinner er..
Gårdagen väder var inte särskilt fint, det var ganska tråkigt och murrigt med ett par gnuttor av regn men trots detta så grillade vi på båda familjemiddagarna jag och D. var på.....

Nu ska vi kura upp oss i soffan och bara njuta, möjligtvis spela något spel......
Om jag nu skulle lyckas att få min vilja igenom ;)

Jag har deltagit i en jätte trevlig tävling hos Alfridas Hem.
I potten ligger den underbaraste och smaskigaste bakboken med bara föör ljuuuuvliga recept skapad av inga mindre än systrarna Eisenmann...

Kika in hos henne själva för att delta i tävlingen...
Nu ska jag åtminstonde slita mig härifrån och krypa upp i soffan.....

Inga kommentarer: