onsdag 3 juni 2009

Onyttheternas godighet......


Efter en dag på "jobbet", lillasysters skolpjäsföreställning senare och smörgåstårtsbits mättare sitter jag nu här med tidningen i högsta hugg och godisbiten halväten....
Vet att det inte är bra med choklad men jag var ju så hungrig när jag inhandlade den och nu efter smörgåstårtan var jag ju bara sååå sugen...Pust det är svårt det här!
Ingen promenad har jag hunnit med dessa dagar heller, först har regnet öst ner, sedan har jag tillbringat dagarna på "jobbet" och idag var det så mycket annat som tog min tid...
Äsch nya tag i morgon!
Då blir det dom dagliga promenaderna igen, tur är väl det att matintaget har varit realitivt nyttiga och bra dessa dagar som gått...Stolt!
Har hittat ännu ett par av mina gamla jeans (inte mina minsta utan ett par större strl än vad MÅL strl är) som går på utan större motgångar...Något litet hinder hittas ju men Dom GÅR PÅ!! Jihoooo!!!



Pssst: Kan tillägga nu halva chokladkakan uppäten och nu är jag äcklad istället! Rest får åka ner i D:s magen :)

Inga kommentarer: