tisdag 16 juni 2009

Det är väl för härligt ibland....

Tänk som man har väntat i dessa 14 regniga dagarna på att solen ska kika fram och det ska sluta att droppa...
Jösses en sån fart jag fick upp ur sängen i morse när jag fick syn på den blåa himlen och dom värmande solstrålarna, nästan så man inte trodde det var sant!
Genast begav mig ut på morgonpromenad med Panii och jag har nyss kommit hem från en powerpromenad med mor....

Så jäkla skönt och nu hoppas jag att det håller i sig!

Tänkte dela med mig till er andra av allt det fina jag ser när jag är ute på mina promenader...



Här i byggden är naturen väldigt fin och den bjuder på många fina och promenadvänliga områden....

Många charmiga ansikten förgyller promenaderna....


Sedan har vi massor av.........


Höns......

Höns........

Ååååh söta små höns.......

Jag som så gärna också vill ha egna höns!!

Inga kommentarer: