torsdag 28 maj 2009

Det är ju för bra för att vara sant!?







" Joey New York Lip Gloss LipFIT Minska din hunger efter sötsaker.
Aromachology är vetenskapen som studerar dofternas effekt på den mänskliga kroppen och hjärnan.
Hjärnan reagerar när du andas in essentiella oljor eller naturliga växtextrakt och detta kan ha en gynnsam effekt på ditt välbefinnande.
Dofterna av Pepparmint i kombination med Grönmynta och Grapefrukt är erkända aptithämmare och sockerblockerare.
De hjälper dig att kontrollera din aptit och gör att du inte lika lätt ger efter för impulsen att småäta medan Mint-aromen friskar upp och ger dig energi.
Innehåller Maxi Lip och Dermaxyl, säkra och effektiva ingredienser som förstorar dina läppar. "
(text och bild lånad från Eleven.se)




Alltså ett läppglans som både stoppar sötsuget OCH förstorar läpparna!?!
Hrmm jo jag hade gärna provat om jag inte hade haft bättre saker och lagt mina ynka små ören på....
En dag, ja då kanske jag har tagit mig chansen att testat eller så rinner detta bara ut i sanden och glöms sedan bort.....
Fast måste ju då säga, det var ett intressant läppglans och är ni intresserade att köpa det så finns det på Eleven.se.

Inga kommentarer: