torsdag 23 april 2009

Vad hände?!!?!!?

Gahhaaaa dåligt samvete kom fort, en dag fylld med för mycket bullätande och alldeles för lite motion sätter ångesten i rullning...
Allt för att D. helt plötsligt blev sjuk så han inte kunde arbeta, tur är väl det att jag alltid kan hjälpa till ;)
Men dessvärre gick det inge bra med min morgonpromenad, eftermiddagspromenad och mat före 19,00...Allt kraschade :(


Noll med promenad på hela dagen istället röjde jag runt nere i bokhandeln och ställde till med enorm oordning..
Ommöblering på högnivå...
Hahaha blev så trött på mig själv, varför kan jag inte göra klar en avdelning först istället för att röja överallt, samtidigt?!? :)


Så när dagen varjefall var slut kl 18,00 var det det dagliga som affären och sen klämde jag in en snabb kortpromenad, ynka 40 minuter...Snyft...
Och med tanken på vad jag har tryckt i mig idag, 4!!! bullar..Fy skäms...Skulle jag behövt en 20 timmars promenad!

Men vem kan motstå mammas nybakade bullar?!
Inte jag! :)
Och nu sitter jag här hur försenad som helst och väntar på min middag...Suck då...


Aja gjort och inte gjort nu är det snart förbi och en ny dag med nya tag kommer i morgon :)Måste ju försöka komma ihåg att jag faktiskt har rört mig mer på dessa 14 dagar än på hela vintern...

Japp och det är den bistar sanningen latmask!


Måste ju tillägga att jag skulle vara hur snygg som helst i detta när jag susar förbi alla andra!Typiskt att jag endast har mp3 spelaren i mina ägor då :(


2 kommentarer:

Therese sa...

fast du.. rör man inte lite mer på sig om man går i en butik en hel dag ist för att "bara" vara hemma? sen kan man ju hoppas att du lyft en bok eller två, och då är det ju till och med muskelträning.. å bullarna.. ja, just dom här 4 bullarna tror jag bara ökade din ämnesomsättning ;P hum mat efter 19 har jag inget bra att säga om... sorry! eller va fan! jag åt kl 21,30!

Pink Chocolatier sa...

Hahaha ja det är tur att du är här som kan se det från den ljusa sidan ;)
Gav mig ett morgonfnitter här...
Bullar bra för ämnesomsättningen..haha :)