tisdag 28 april 2009

Nyklickat

För mig och D.






Till mig själv blev det nya joggingskor och träningsbyxor.
Egentligen var det bara det jag behövde med det var svårt att sluta handla när jag hade rabatt på 20% på hela ordern och fri frakt.
Så det slank ner lite till, dels lite nya rosiga handdukar och en supersnygg jeansskjorta...
Tror jag kommer bli riktigt nöjd med den :)

Till D. klickade vi hem ett par nya fräscha sneakers, dessvärre ingen rabatt på dom med det var en överkomlig peng och det kommer att bli schniigt på honom...

Ska ju erkänna att det fanns en massa annat som jag var sugen på att lägga i min shoppingkorg... Vad sägs om detta?





Riktigt snyggt och jag ångrar mig rejält att toppen inte fick följa med ner i korgen och hem till mig.....Grrrr

Allt är från Ellos...


Inga kommentarer: