fredag 3 april 2009

Känner ni det?!

Våren har äntligen kommit och snön har smält bort så himlans fort, nu finns det nästan ingenting kvar....
Jihoo!

Trots detta så sitter jag nu här med ett så dåligt samvete!
Jag hade ju lovat pappa "G" att jag skulle arbetat hos honom i 14 dagar till men vem tror ni blev dålig igår?
Jo det blev ju jag av vad vet jag inte, men en sådan huvudvärk, illamående, yrsel och kallsvettningar åkte jag på igår så det var bara att sätta sig i bilen och försöka överleva bilfärden hem (inte det smartaste att sätta sig och köra i 20 min. med dessa attacker) ner i sängen där jag låg heeeela dagen! Suck så tråkigt!
Men ännu har det inte gått över, jag stannade hemma idag med för...dunder!...huvudvärken finns fortfarande kvar :(

Så tråkigt det kan bli men jag får ta och arbeta igen det jag har missat på dessa två dagar under nästa vecka, då kanske mitt dåliga samvete också försvinner :)

Nu måste jag komma med något annat.....Något trevligare...

Idag är det ju nämligen någon som fyller år!
Fröken Sidenskär har ju gått och blivit en gammal nucka..Hahaha förlåt ;)

Hipp Hipp Hurra på din Födelsedag!!!

Bilden lånde jag från ohdeedoh

Grattis

Inga kommentarer: