söndag 8 mars 2009

Vår vår vår vår var är du vår?


Till min förskräckelse vaknade jag till en vit disig himmel och stora snöflingor...
Grrr morr morr så jobbigt det blev att kliva upp.

Jag som sitter här och längtar så oerhört mycket till våren och värmen!
Jag som ville vakna till solstrålarna som värmen i mitt ansikte, fåglarna som kvittra och bara hoppa i denna snygga outfit och glida ut i värmen..
Istället har det snöat oavbrutet och det lägger sig inte som ett tjockt och fint täcke på backen, nää det blir bara slask!
Nähä nu är jag nere, då förtjänar jag en godispåse.
Det ska jag unna mig, fast jag har slarvat med maten hela helgen allt från pizza till födelsedagsfikabröd... :(
Tur är väl det att jag har börjat fått en rutin på träningen....
Ett stort plus till mig ;)

Inga kommentarer: