onsdag 18 mars 2009

Medans D. ockuperade tv:n en onsdagskväll!!?! Inget Grey´s Anatomy för mig...Buhuhu...
Jag insåg att jag måste dela med mig en smula av tv:n då jag faktiskt har en hel del favoritprogram så gott som varje vardagskväll..

mot min vilja var jag en god flickvän och accepterade att AIK spelade någon slags super viktig match i hockeyn som var tvunget att ses.
Nu sitter jag här med sorgen att jag missade ett mycket bra tv program som jag förbrilt letade efter att se online, utan framgång, då jag tröttnade att leta.
Nerladdning stavas min lösning...

Nu kan jag ha en egentids njutning i morgon bitti med Grey´s Anatomy!
Och eftersom vår tvbox i sovrummet har fått krupp så kunde jag inte heller se någon tv där, hmm vad göra då?

Fanns bara en sak att göra där man kan se annat än matchen...Japp sitta här.....Urk känner jag...
Slö surfade lite grann, jag har varken eller haft någon lust att sitta här de senaste dagarna så jag kan inte se det roliga i att sitta här och njuta av tiden framför denna dumburk.
Men ett bra syften fick jag till av att sitta här.
Planera, leta och söka efter lite nytt att ta hem till butiken ;)
Lite nya barnböcker vore trevligt då den hörnan har varit tvunget att bantas ner en aning men nu ska den gödas upp igen ;)

Mina favvisar är ju helt klart Pettson & Findus...



Hur mysiga som helst!

Inga kommentarer: