fredag 13 februari 2009

Morgondagen går ♥ form.

I morgon är det Kärlekens dag...
Vissa må ta den dagen mer allvarligt än andra, men kom ihåg att njuta av varandra...
Om jag nu skulle ha fått någon kärleksgåva i morgon hade jag gärna velat haft något av dessa gåvor...( Inte Usb.minnet! Det var bara fint men onödigt i min värld, bäst att säga till ifall jag skulle få något..haha )
Men då vi kommit överrens om att inte köpa något så får jag fortsätta drömma :(

Köpställena kommer här för er som kanske blir lika förälskade som mig...


Hjärthalsband, Anita Ko Net-a-Porter
Sockerkaksform, Kakburken
Bakskål, Systerlycklig
Zip purse, Marc Jacobs, BrownsFashion
Vivianne Westwood, Melissa Anglomania hjärtskon, Polyvore
Usb minne, PcFörAlla
Stenbeströdda väskan, minns inte vart jag fann. Vill verkligen ha!! ♥
Solglasögonen, minnet är bra men kort ;)
Tekoppen, WeddingThings
Crocodile heart peeptoe, Alexander McQueen, BrownFashion

Inga kommentarer: