tisdag 10 februari 2009

Den här dagen har rullat förbi i all världens fart, den började med att jag tokstädade överallt så fort så fort...Dammsuga, skura, damma,tvätta ja ni vet alla vad som behöver göras hemma...


Men nu är det skinande rent och vackert hemma....Sköööönt!

Jag har även haft besök av Avishfi och Ulla, jätte trevligt!

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, som alltid..Tjejsnack ni vet....
Sedan hjälptes vi åt att baka en rulltårta fylld med drottningssylt till födelsedagsfikat som ägde rum nu på kvällen.....

D.s far fyllde nämligen år idag...Grattis till honom!

Avishfi hann smaka på två bitar men jag har klarade av att hålla mig fram till kalaset... :)

Men nu har jag klämt i mig både rulltårta och gino som vi serverade...
Mycket omtyckt av gästerna och naturligtvis av mig själv med ;)
Nää nu ska jag kila till soffan och se på "Min man är transvestit" på kanal 5...tihi