söndag 15 februari 2009

Ännu en morgon vaknade jag till min förvåning av att solen lyste upp vårat sovrum....
Med den vit gnistrande snön, klarblåa himlen, skinande solen som om någon timme också är värmande, Ååååh det är ett så härligt väder!
Uppdatering klockan 12.00...Självklart gick solen i moln och kylan hann komma ifatt...ZzzzzZ

Idag blir min sysslesättningen densamma som gårdagens...
Promenad upp till slalombacken, tillbringa hela dagen där i solen tittandes på alla som svichar förbi...

Det går uppför, uppför, uppför snart så är vi framme i backen...

Jag åker ju nämligen ingenting själv då jag egentligen inte har någon bra anledning till varför inte...
Minns inte att jag kan åka skidor men mor och G. säger då att jag kan, så möjligtvis att det är dags att testa i år för att se vad jag går för och vad jag tycker om saken...Blir ju en fröjd för alla andras ögon...hahaha....

Jag och plastpappa G. tog oss en promenad upp för halva (lite mer) slalombacken...Puhuhuu det kan jag lova gav oss en skvätt mjölksyra i benen men vackert var det...

Man ser över hela morgårdshammar, som är en liten del av vår by...

Inga kommentarer: