torsdag 15 januari 2009

Shopping sugen....

Mysdressen jag beställde fån H&M var alldeles tok för stooooor!
Har jag krympt tro....Hmmm kan ju alltid hoppas :D
Min fundering är att skicka tillbaka allt och möjligtvis beställa någon utav följande:




Skorna är uuur tjusiga!
Jag som är tooook svag för allt leopardfläckigt...Finns det något vackrare!!??!!
Dessvärre så är dom SLUT SÅLDA?!!!!!?!!!!!!!
Fasiken säger då jag! Varför ska jag alltid fundera så jäkligt....Är väl bara att klicka hem för den ynka 100 kr eller vad dom kostade....Suck....



Dessa jackor är ju åxå hur snygga som helst!!

Men då är beslutet det svåra att välja färgen....
Ljus är ju jäkligt snyggt nu till våren och ett par svarta stuprörsjeans! Smask....
Medans den svarta håller i alla väder och år....Hmmm svårt beslut.....

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

snygg jacka! men jag är för bekväm för att orka gå runt i en sån. tror inte du kommer att använda den vita... svart e bra till allt.
Kram

Pink Chocolatier sa...

Ja det lutar förmodligen åt den svarta... :)