lördag 24 januari 2009

Ego Time!

Skryt skryt skryt men kan bara inte låta bli...tihi

Jag har haft en liten egodag idag, jag har varit duktig med motionen :)

Först bar det av på en tur till simhallen, där blev det 50 längder (ja lite jag vet..tihi men måste ju orka med kvällenspartaj åxå..) sedan var den hem till mor för att klippa till min lugg den hade vuxit iväg lite för mycket....

Där bjöds det på den Älskade blåbärsbullen och kaffe....Hmm inte det nyttigaste MEN! då var det bara att hoppa upp på Wii brädan i 20 minuter och rockarockring..Fyyy fasiken såå roligt det är!

Den träningen som man får ut på bara ett par minuter på wii måste man pumpa många många fler minuter på gymmet...Jag älskar wii...Våga vägra gymmet! ;)


Alltså har ni inte provat så måste ni göra det!! Finns det någon där ute som har provat?
Stanna gärna till och tala om vad ni tycker om det :)


Nu rockade jag så jäkligt bra att jag slog mitt senaste rekord på 500 poäng men nu kammade jag hem hela 815 poäng!

Woowii om jag fattat det rätt så räknas poängen på antal varv man snurrar, så kortfattat så snurrade jag 800 varv....Hahaha jäklar vilka höftrullningar... ;)


Men jag kan ju tala om att jag blev så trött med en sådan håll och så svettig att jag satt på golvet och fångade efter luft...otränad?! Japp :)

Inga kommentarer: