onsdag 7 januari 2009

Dagens att göra.....

Nu på morgon och förmiddag har jag tillbringat min tid i ett hav av mina kläder och såg på en mycket sorglig film, visst det är en gammal film men tok så bra!
Fenomen med John Travolta...


Sedan var det matdags, nu ska jag klä mig och gå på en promenad i vintersolen med PanCake....
Ska försöka gå varjefall, har en sådan träningsvärk sedan simningen och aerobicsen i Måndags...
Såå himla otränad jag är...Hihii


Jag åxå lyckats fått det lite mer organiserat i min oordning...
1 stor ullaredspåse med kläder åt lilla syster W.
1 hög med loppis kläder,
1 hög med tradera saker,
1 stooor hög med sånt som behöver sys om, knappar som lossnat och sånt det gått hål i osv.
1 enooooorm hög med vet inte om jag ska ha eller vad ska jag göra med dessa plagg hög,
Slutligen den största och mest utspridda högen är det som ska in i garderoben...
Jag får fortsätta med klädhavet när jag kommer tillbaka, för jag har även min skogarderob, accessoar och scarf garderob, jackorna och hattarna....Ja det finns en hel del kvar att gå igenom...
Pssst....Ni ser även min röda fina skänk i bakgrunden (funderar på att måla den vit) som jag äntligen har fått upp spegel delen på, så senare ska jag fixa i ordning där i hörnet åxå....
Tjilivippen i solskenet!


Inga kommentarer: