onsdag 14 januari 2009

Då har den här dagen gått och ännu ingen simning för min del...
Nu börjar jag bli riktigt uppstressad på mig själv......... Jag vill ju simma!
Men då jag känner att jag inte mår riktigt bra så ska jag försöka hålla mig...

Med en förbaskad huvudvärk och illamående smyger jag omkring här hemma som en zombie, utan att fått något större vettigt gjort...

Försökte ta en promenad i det våriga januari vädret men mådde inte alls bra..
Det är vår ute mitt i Januari!!??!!
Hur skönt som helst... :)

" Mitt i natten " ( klockan var typ 17.30 ) kom jag på att jag skulle baka lite cupcakes, försökte hålla mig in i det sista, men med den rastlösheten jag har kunde jag inte ligga i soffan och vila...ZzZzZzZzZz

Ursäkta för den dåliga bilden, men kameran dog så det blev ingen bra bild :(


Så jag bakade....
Bjöd hem både mina föräldrar och svärföräldrarna...
Hrmmmff, dessvärre var alla upptagna med möten, barnens läxor och kurser..
Jaha....Hmmm jag kan absolut inte äta 12 cupcakes själv!

Kommer inte fika gästerna hem till mig så kommer fikat hem till gästerna...

Svisch så var vi hos mor med fikat ;)

Dom var mycket mycket smaskiga!
Vanilj/Apelsin Cupcakes med Chocolate Frosting...

Mmmm Mums

Inga kommentarer: