söndag 28 december 2008

Nu har julen varit här och nu är den avklarad....

En massa god mat, trevligt sällskap, mys med familjen och allt vad julen hör till har vi hunnit med...
Så nu är det väl dags för lite uppdateringar....

Många fina paket har jag fått.....

Här är lite plock av det min tomte kom med....

Presentkort på GinaTricot, Leilas Älskade kokbok som jag många ggr var på väg att köpa, men med den i mina ägor kommer jag väl ALDRIG i mina jeans! Aaahh! Ny parfym fick jag åxå....

Plus mitt senaste mellandagsreashoppingsfynd! Min snygga maffiga klocka!

Förutom shopping och en massa onyttigt ätande har jag hunnit med lite partaj!

Kors i taket....


Det var första gången på länge och tro mig, när det började snurra bakom ögonen och talet började bli luddigt för mig, var jag på väg hem.....

Men då jag väl tagit mig ut för första gången på nästan ett halvår....

Borde jag ju klara mig längre än till soffan på förfesten...Hahaha



Förstummad som jag blev av att vakna upp i morse UTAN en sjudundrade baksmälla var jag överlycklig! Tihihi

Det här kan jag kanske göra om en gång till ;)


Invigde min nya klocka gjorde jag åxå.....Sååå himla nöjd är jag!
Det här är nog första gången NÅGONSIN som jag har handlat något nödvändigt på mellandagsrean...
INGET onödigt alls som en massa kläder som jag varken egentligen gillar eller behöver...
Plus poäng till duktiga mig......



Jag var på en lite mellandagsreashoppingrunda två ggr på två dagar, första dagen fann jag ingenting utom lite småplock bland ögonskuggorna på H&M...

Andra dagen åkte jag och Kärleken då fann jag min ögonsten till klocka och ett par vinterskor..
Inga Uggs men nästan och precis i min nuvarande budget 450:-
Riktigt varma och sköna var dom med ;)

Nu ska jag kila ut i vardagsrummet och väcka Sömntutorna på soffan.....

Tjilivinken!

Inga kommentarer: