måndag 8 december 2008

Det vankas snart julafton och det är en katastrof för jag har inga pengar att köpa klappar för!
Super duper tråkigt, det är ju en del av julen...
Att jaga små mysiga klappar till alla nära och kära...Typiskt :(

Kärleken och jag har kommit överrens om att inte köpa något till varandra, möjligtvis något väldigt litet symboliskt bara....Svårt det där med bara något litet...

Men jag är barnsligt barnslig och skriver ändå min önskelista...
Hihi man kan väl aldrig blir för stor för att skriva önskelista??!


På första plats...
Ett par nya Ugg boots i choklad med högt skaft....Mina är alldeles för slitna...
En hjälpande bild, inte den snyggaste...Men är tomten vänlig och ger mig ett paket, vill jag ha brun sula åxå ;)

På andra plats:


SingStar!
En aning löjlig present kankse men såå himla roligt!
Nu finns paket med ABBA klassiker och microfoner i samma...tihi



Inga kommentarer: