söndag 16 november 2008

Hmmm super konstigt......
Kan nämligen inte se mitt inlägg som jag la in igår här på bloggen....
På mors dator går det men inte på vår här hemma....Konstigt.....
Får väl se om det här går att se då....

Idag har jag varjefall tillbringat ett par timmar i badhuset med mina småsyskon och plastpappa G. riktigt mysigt och framför allt så HIMLA skönt att röra på sig.....
Måste införa regelbundna simdagar igen!
Varför slutade jag med det???! Skit onödigt av mig...Med det ska det bli ändring på!


I går planerade jag att kliva upp i gryningen...Jag vet det är söndag....Varför då??!
JO för i natt så ska jag nämligen ta och bila ner till Ullared! För lite julshopping!



Det är jag och min mors kusin E. som bär av och det var hennes ide och va fasiken man kan ju inte missa tillfället när det kommer....
Så nu åker vi två i natt, detta är nämligen en dagsutflykt...ZzZzZzZzzz....Hur ska detta gå??! Det är ju sååååååå himla långt ända ner tid ända härifrån....

Hur som helst så blev det ingen uppstigning i gryningen för min del, för med en sjudundrande huvudvärk klev jag upp ur sängen kl 9 i morse, låg framför tv;n till kl 13....
Hur fasiken ska jag kunna bli trött i tid ikväll om jag inte aktiverar mig??!

Joo självklart åker man då till badhuset där man simmar som en galning, slappar i bubbelbadet och bastar (heter det så??) ur sista energi man har kvar i kroppen.....Nu känner jag mig lite sömnigare.....

Maten ska nu lagas, shoppinglistan ska skrivas, tvätten ska hängas och sedan blir det tjejkväll framför tv:n...
Gossip Girl står på menyn och det är IKVÄLL som det är premiär för Victoria Silvstedt:s reality show på E!


Jag som egentligen är hemligt små kär i henne......
Hon är ju bara så himla rolig och snygg!



Inga kommentarer: