tisdag 14 oktober 2008

Då jag inte har mycket annat till övers eller något klyftigt att skriva....
Kan jag ju visa er min påklädnad för dagen som gått.....


Kofta, H&M,

Svart enkel pennkjol och grimmskärp, Secondhand,

Min nya Älsklingsväska, MiuMiu.

Nu ska jag hjälpa Kärleken med tvätten....Då vi har tvättstugan i källaren ( Uuuurk spindlar!! ) så blir det periodvis så att jag inte TÖRS gå ner där utan att det dammsugs NOGA!

Typ 3 grr (lite överdrivet kanske..hihi) i veckan får min stackars lilla Kärlek dammsuga källaren, så att jag kan tvätta....Tihi fegis, jag vet!

Men egentligen räcker det med att jag inte har varit ner där på si så där två dagar, så måste det dammsugas....För då har jag fantiserat ihop att den har invaderats av kryp......

Och blir det så att vi inte tar tag i det här på en gång så växer ju tvätthögen från en liten pyttehög till ett helt fyllt badkar...hihi

OBS: Vi tvättar faktiskt oss! Jag la tvätten i badkaret igår när jag hade storstädning på gång!


Inga kommentarer: