lördag 27 september 2008

Tiden bär iväg och vi börjar närma oss Lördagskvällen...
Här sitter jag men vet inte hur, vad, när jag vill göra....


Party eller hemmakväll??! Det är den stora frågan.....


Party känns lockande men då jag på något vis har omformerat mig till en torris så krävs det mycket partysprall innan jag ger mig ut.....

Men suget finns där SAMTIDIGT som känslan att mysa upp i soffan är lockande....
Men soffan står ju alltid kvar här hemma och där sitter man ju många kvällar på raken ändå....

Hur, vad, när ska jag göra??


Medans jag tar mig en lång och tung fundering söker jag efter något vackert....
Vad?? Inget specifikt bara något att vila ögonen på.....


Varför inte en vacker Mischa Barton som här för en gång skull inte ser så nerdressad och slafsig ut....Som jag tycker hon har förvandlats sig till efter OC succen....

Håret är otroligt vackert och vad är det med armbanden???!!

Heeeelt underbara! Hur fräna är inte dom gigantiska glittrigt paljettigt! MmmMmm ♥


Sedan har vi underbara Victoria Secret modellen Miranda Kerr.....


Varför skulle man absolut inte ha viljan att vila ögonen på detta fantastiska foto av Mick Jagger och Nicaraguan Bianca Perez Morena de Marcias på deras stora dag 12 maj 1971....

Inga kommentarer: