fredag 26 september 2008

Ikväll vankas det middag ute på grekisk restaurang i stan med svärmor,-far, broderna och Kärleken själv så klart.....

Inspiration inför middagen försöker jag finna....

Då det inte ska vara för uppklätt eller för nerklätt vill jag gärna göra en skön mellanlandning där i mitten någonstans.....

Men då min garderob är ett katastrofalt baouta stort bombnedslag så minns jag inte ens hälften av vad jag har i mina ägor........Anledningen till detta kaos stavas....
R E N O V E R I N G......

Så här sitter jag nu i jakt på den gnistrande inspirationen...........
Det här kändes som en hyfsat bra mellanlandning.....
Får se om jag kan hitta något i min kaotiska garderob som utstrålar samma känsla.....

Bilden fann jag på Facehunter

Så på återseende, nu kilar jag in kaoset....

Inga kommentarer: