tisdag 26 augusti 2008




Sååå nära att det bara råkar säga Klick Klick här hemma hos mig....
Försöker verkligen låta bli!

Men jag har två väldigt stora favoriter...

Den vinröda blusen för 249kr...Den är till och med provad och "klar", är nämligen den blus jag bar i provhytten med ,den vita då , till min MiuMiu inspirerade kjol från ett tidigare inlägg....

Jag lät den då hänga kvar i butiken....Skulle passa sååå bra till min kjol nu i höst!

Sedan är det blus nr 2 i min favorit hög, den för 198kr....Bara sååååå vacker!
Måste nästan ha den!

Spetsblusen har jag redan här hemma men då jag tog för stor strl så ska den nu retuneras, första tanken var att byta till mindre strl men då jag lixom har "köpförbud" så vet jag inte hur jag ska göra??! Ahhahh!


Capen är ännu en STOR FAVORIT...
Jäkligt snygg!


Måste bekänna en "hemlighet"....
Jag hade för ganska länge sedan "råkat" klicka hem dom svarta skorna...
Och dom fick jag idag...Ti-hii aaahha! "köpförbudet"...
Satt väldigt bra och jätte sköna!

Inga kommentarer: