söndag 10 augusti 2008

Nu sitter jag här och klockan är över 1.00 på natten, gruskornen i mina ögon börjar forma om sig till baouta (Lånat från lillasyster W) cementklumpar!
Men jag måste bara berätta att jag för det första inte har packat klart fast än jag har haft heeeeeela dagen och heeeeeeela helgen på mig...Men sådan är jag...
ALLTID ute i sista minuten! tihi

Men jag har även genom gått en smärre makeover idag...
För det första så färgade jag mitt hår, cacao chocolate och där blev jag bara sååååååå himla arg!
Jag brukar alltid köpa endast en förpackning färg, oavsett hur lång eller kort hår jag har TROTS mitt super tjocka hår!!
Men nu var jag tvungen att köpa TVÅ förpackningar, dom måste ju bara ha gjort mindre! Fy fasiken för det var irriterande, var tvungen att skicka gubben på en shoppingtur o hämta mer färg åt mig....Grrrr jag rekomenderar absolut Inte Garnier! Usch för dom!


Hur som helst så blev slut resultate väldans mörkt men det bleker snart ur så då blir det den färgen som jag verkligen vill ha...Nöjd är jag i varjefall...

Sedan var det den andra makeovern som jag genom gick...Jag har klippt lugg!
Jihooo för mig!
Men på något vis blev jag och känna mig yngre men jag är nog bara ovan och imorgon när jag har sminkat mig lite ser jag nog anorlunda på den saken....

Nu ska jag krypa till sängs och imorgon åker vi!

Så här ser vårat schema ut för utflykten.....

Söndag.....

Klockan 9.00 går vi till grannen på deras gårdsauktion med svärmor!
Fick en förhandsvisning alldeles alldeles nyss...
MmMmMmM en kanon fin gammal barnvagn, kristallkrona, en Enorm guldspegel fann jag!!! Ååååååå så vackra! Men dessvärre räcker nog inte mina pengar till....
Jag har möjlighet att lämna ett bud imorgon innan vi åker men va fasiken så svårt....Så jag tror nog att jag avstår....

Klockan 11.00 har vi sagt att vi åker hemifrån till Stockholmia....
Där chekar vi in på hotellet, tar en sväng på stan och kanske äter något...
Där vi kl 18.15 tror jag fotbollen började så där befinner vi oss just då...
Aaaaaiiiiikkkk! tja la la la la la...hahaaaha

Måndag.....

Då blir det nog ännu tur ut på stan innan vi bär av till Ullared....

Tisdag......

Då reser vi till Gränna på eftermiddagen, där sover vi i två nätter....

Onsdag....

Tillbringar vi i Jönköping på Profilreklams mässan (hela anledningen till att vi åker på road trip).

Torsdagen....

Blir en lugn och fridfull avslutning i lilla Gränna för att sedan bege oss hemåt....

Så ser våran planering ut så nu måste jag gå och sova....
Ses när jag är tillbaka!

Ciao!

Inga kommentarer: