torsdag 21 augusti 2008

Dagens är ju egentligen inte något jag brukar uppdatera men då jag inte har mycket annat fantastiskt att komma med....Tar jag tillfället och uppdaterar lite från gårdagens loppisjakts Outfit....


Skepparkavaj, TED NICOL, loppisfynd på 20 kr...

Grå tunika/klänning, H&M....

Scarf, GinaTricot...

Kilklacksko i marinblått med krokodetaljer, loppisfynd 10 kr...

Idag kan jag inte tänka mig att så mycket spännande händer, det kommer mesta dels bestå utav pulande med traderor och pysselstunder en regning dah som denna...

Egentligen hade min mor och jag planer på att göra i ordning en loppis i mitt garage över dagen och morgondagen men då det regnar känns det inte lika spännanden...

Det återstår att se hur vi gör...

Hur som helst ska jag nu skjutsa Kärleken till golfbanan, då han har en tävling i dag...

xoxo

Inga kommentarer: