lördag 12 juli 2008

En drömmars dröm!

Nu har jag varit slarvig med att berätta hur mitt liv ser ut men jag jobbar, jobbar, jobbar, jobbar...ZzzzzZzzzZzzz tråkigt skit, inget att missa...
Men jag även försökt att få igång överföringen mellan våra nya mobiler o datorn med det fungerar inte!! Grrrr så frustrerande..Förbaskade skit sega dator som inte fattar något alls...
Har ju så mycket jag som vill visa men det går inte..
Så nu kör jag en annan stil i stället...Mobil Bloggning!

Här kommer lite från min o Kärleks romantiska tripp till Stockholm förra helgen..
Det var shopping o fotbollsmatch på schemat..
AIK-GAIS 2-2 slutade det, suck!

Men jag fann en DRÖM!



Kolla bara på livets fantastiska detaljer o dom vackra vecken som framhäver bysten samtidigt som dom döljs..
Med ett vackert pärlbestrött o gnistrande band framhävs midjan samtidigt som den allt mindre än diskreta ballong/tulpan formade kjolen ger lite mer dramatik åt plagget!

Finns även en magnifik tillhörande jacka med underbara underbaraste detaljerna till den vackra klänningen!

Jag är KÄR!



På Beyond Retro hittade jag min bröllopsklänning!!
Helt underbar!
Vi får väl se om jag någonsing kommer att få tillfälle att bära något så vackert som denna??!

Inga kommentarer: