tisdag 20 maj 2008

Suget att pyssla är stark med samtidigt kan jag inte få mig själv att sätta igång..
Jo visst har jag börjat på en del projekt, dels måla om hallen o sen tapetsera om i ena rummet (men där inne krävs det mycket energi)..
När jag gav min in i projektet så trodde jag att det skulle vara klart på en helg men när jag väl började dra bort den gamla tapeten så visade det sig att spån skivan som dom hade i botten inte var särskilt bra längre...
Jag drog och ja hela väggarna följde med så nu är det endast träplanket som sitter på väggarna...
Hade jag haft turen att det var fina plank så hade jag bara tagit fram den vita färgburken..men icke det heller...

Det är skarvat o skuret lite hur som helst....
Så det får bli något att ta tag i när min lust verkligen har kommit igång...

Hur som helst så sitter jag här nu o försöker finna inspirationen så det kan bildas inredningssugna myror i mina ben, så att någon blir gjort någon gång...
Här ute finns det en hel del fina saker att fynda, finns så många bra inredningssidor som man kan shoppa loss på utan att man behöver ta ett steg ut genom dörren...

Jag själv fann ett par underbara handdukar från Missoni



Vem vet vad som kan komma i ett paket på lördag, för då är det min födelsedag..tihi

Men kan nästan lista ut att det inte kommer innehålla dessa underbar handdukar o förresten hur kul är det att bara ha två, då måste man ju ha många likadana!

Vackrast då!!

Inga kommentarer: