tisdag 20 maj 2008

Psst en snabb uppdatering bara..tihi

Har precis kommit tillbaka från min panikaktiga kvällspromenad..
Dessutom ringde jag till lillebror som ska komma förbi o hämta kladdkakan efter att han har gymmat klart...
Där hemma vet jag att det finns två små som uppskattar kakan mer än min mage...hihi
Nu blir dom så glada när dom vaknar i morgon bitti o ser en nybakad kladdkaka i köket...

Hur som helst så går jag nu o lägger mig med ett gott samvete..
Jag o Kärlek har hittat ett nytt kvälls program, håll i er!
Det handlar om några gubbar som kör långtradare över nån stor is, tv4 visar serien varje tisdag...Ice road truckers...hihi
Sen blir det Ghostwisper efter det är det Natti Natti....


TYPISKT, som vanligt så har vi missat en halvtimme av isgubbarna ser jag nu när jag kikar på tv tablån..
Vi gör alltid det felet, varje tisdag..
Men jag trodde faktiskt att det började kl 23 ...Men nää..


Äsch nu svamlar jag...

Natti natti!

Inga kommentarer: