tisdag 29 april 2008


Mitt hår, mitt hår, mitt älskade långa hår...Min älskade stora rufsiga knut!
Gusch vad jag har börjat saknat mitt långa hår som jag kapade av i höstas...
Jag har länge sagt att jag älskar min korta bob/page men nu när mor min toppade mig sist så har jag ångrat varje sekund!
Jag saknar att få sätta upp det i min stora lösa knut (som det jämt sitter i när jag har längden inne) men det är ju bara så lättskött o så snyggt!
Visst är det tok snyggt med en kort frisyr men jag har nu haft det en längre tid o jag vågade ta steget o klippa av hela längden i ett svep..

Nu vet jag att jag kan o att jag vågade så nu kan jag gå tillbaka till det långa igen..

Spana in den underbar Ashley Olsen i sin Ursöta knut!



Psst! Spana in hennes pilotisar, nu liknar mina fyndade Lacoste brillor hennes efter en makeover hos en optiker!! Tihiii så nöjd...
Kommer vara så fin i sommarsolen...

Nu ska jag sova..

Natti natti!

Inga kommentarer: